::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NurShafiqah Amirah
Others:   



Kali ini paling bermakna :')

Hai Assalamualaikum :) Wahh lama sungguh dah tak update blog. Maklumlah sibuk beraya katakan *kononnya* hahaha. K ada cerita terbaru tak? Alah korang ni share share lah. Tu pun nak berahsia *touching* hahaha takda takda gurau saja. Baru baru aku ada gi Seminar Fokus A kat Dewan Fakulti Kejuruteraan di UM. Wow teruja gila, semua cikgu cikgunya best gila! Walaupun mereka dari kalangan bangsa India tetapi WOWW BIG CLAP TO THEM! Fasih maa berbahasa melayu baku. See! Aku pun dah terikut ikut ni. hm malu pulak nak cerita pasal ni. Tapi alang alang aku dah cakap ni. K korang tau tak? Mestilah taktau kan haha. Saja je nak buat gempak. K budak Setia Alam mak aihh malu den, tak sampai 50 orang yg gi. Sebaris je tempat duduknya. Tapi takpa lah janji kitorang dah pun menjadi wakil untuk Setia Alam :') Kat sana aku ditemani oleh Wawa dgn Nara. Kitorang sibuk tangkap gambar sana sini. hahaha entah apa cikgu tu cakap.


Buktinya, ramaikan budak sekolah.



Sebelum nak gi seminar Fokus A, tautak tautak? Aku terjumpa bestfriend aku @SetiaCityMall. Shock gila lah! Mula mula dia txt kat aku ''I'm at Setia City Mall right now!'' Kebetulan! Memang ada jodoh kot. memang masa tu aku baru jeh lepas tgk wayang. So cari cari and then jumpa lah dia kat Parkson. Memang sepanjang perjalanan tu aku membebel jeh sebab aku TERlampau rindu kan dia! yg kawan aku ni pulak pemalu. Sebab dia datang dgn pakcik dia. Aku apalagi ulang ulang cakap benda yg sama. ''Weh aku rindu kau! Kau ni tak rindu aku ke?'' sampai dia balas macam ni ''Weh jap jap malulah ada pakcik aku tu.'' Hahahaha pandai Kyna buat lawak! Suruh orang tggu lagi. Hish sabor jelahhh! Ni pun tak puas 'kejadian terserempak' terjadi. Bilalah dapat jumpa dia lagi. Kenapalah aku ni pindah jauh sangat. Geram betul lah! Takpa takpa. Hope aku dapat jumpa dia lagi. Sumpah rindu gila babun kat dia. Baru je sekali kot hang dgn dia lepas aku pindah. Tu pun kat library Tun Uda.






Gambar I: Guna fon Kyna. Kabur sikit. 
Gambar II: Gambar first kitorang snap da picture! Lihatlah senyuman saya tu. Sampai ke telinga lagi gembiranya. 
Gambar III: See! Kyna ni buat lawak pulak. Org tangkap gambar pandang camera ni tak, pandang org lalu lalang pulak. Taulah dia tu pemalu. Geram betul! hihi
p/s: Dirimu tiada pengganti! Walaupun ada tapi caramu berbeza!