::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NurShafiqah Amirah
Others:   



100 Hari Tanpamu








Assalamualaikum korangg :) *fake smile* Semalam (29 sept 2012) majlis tahlil arwah wiwie. Aku tak dapat gi, sory wie. tapi semalam aku gi tgk bola. Kalau kau hidup sekarang ni mesti kau marah kan aku kan? Org tengah sedih2 aku pulak tengah enjoy. Maaf sekali lagi wiwie. Mmg aku nak gi majlis tu tapi aku takda transport. kat Cheras pulak tu. Aku tau tu semua salah aku. Takpa nanti kalau aku dgn kawan2 ada masa aku akan bersihkan kubur kau and sedekahkan yassin untuk kau. Kat facebook and twitter semua update pasal kau wie. Semua rindukan kau, semoga kau di tempatkan ditempat org2 yg beriman. Sesungguhnya tempat org yg baik itu sentiasa disisinya. Aku risau pasal awek kau wie, Ain. Aku tak tau dia kuat ke tak. Harap lepas ni ada org yg dapat jaga dia seperti kau jaga dia dulu *insyaallah*