::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NurShafiqah Amirah
Others:   



Kesengalan Terserlah!


Hai Assalamualaikum korang! Rindu aku tak? Rindu kan kann? Tau dah hahaha *perasan jap* hmm tau tak gambar kat atas tu gambar siapa? mestilah taktau kan. Ha ni yg nak cerita ni. Dorang tu adik adik aku. Hari hari menggila dgn dorang. Boleh gila di buat otak ni. Kot kot terus masuk Hopital Buah-buahan. hahhahaha lawak kan. Nama dorang Nur Shahidah Azira dgn Muhammad Shazwan Atiq. Kalau ibu bapa aku ni gi kerja, muka aku nilah yg jaga adik aku. Nak kata penat. tak kot dorang ni lawak wohh. Tengok jeh macam ni. Tapi kalau kesengalannya dah tiba. Ha habis pecah perut aku nak gelak! Lagi lagi adik aku yg besar ni suka buli adik aku yg baby tu. Kesian aku tengok. Tapi nak buat acane, nasib lah kan!
Kbye. Tggu update baru.