::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NurShafiqah Amirah
Others:   



Birthday Girl



Hai Assalamualaikumm! Apa khabar? Wahh dah lama tak update blog. Aku punya birthday pun dah lama. Saja jeh nak update rasa macam takda benda nak cerita. hmmm k tarikh birthday ialah 13 Julai 1996 tak dapat hadiah pun. hmm #sadlife tapi takpa ramai jugak yg wish birthday aku. K korang thanks a lot! Jasamu dikenang! Ma 'ex' pun ada jugak yg wish. Terima kasih awak. hmm nak mention ke? Rasanya tak perlu kot hahaha. Biarlah rahsia! Dah jadi kenangan dah pun. Sekarang pun dia dah couple dgn org lain. Sedih gila wohh tapi nak buat macam mana kan, takda jodoh lah kannn. Eh dah dah feeling pulak aku hahaha.


Hmmm celebrated? Mmg aku gi celebrated. Habis satu badan aku dipenuhi tepung. Nasib tak kena telur. Eii geram betul dgn dorang plan nak kena kawan aku je. Sebabnya birthday dia time hari tuh (16 Julai) Nampaknya dorang ada plan yg aku taktau. yg kawan aku tuh pulak champion lari. Alamatnya aku jelah kena. Lepas tu ada buat pemotongan kek, aku sorang je yg potong. Kawan aku tuh entah kemana larinya. Kena kejar punya pasal. Kek tu Kak Nadia dgn eikin yg buat. Sedap wohh! Korang nak lagi? hahaha sukahati je kan mintak mintak kat org. Lagi sekali untuk korang, terima kasih sebab celebrated birthday kami. Next year buat lah lagi. Kali ni bukan aku yg lari, tapi korang yg lari aww hahaha.